StarCraft II: Wings of Liberty: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
(Utworzył nową stronę „'''StarCraft II: Wings of Liberty''' - gra strategiczna wydana przez Blizzard Entertainment na komputery osobiste. Otwiera ona podzieloną na epizody kosmiczną trylogi...”)
 
m
Linia 211: Linia 211:
* {{dubscore|gra|339|StarCraft II: Heart of the Swarm|StarCraft II: Heart of the Swarm}}
* {{dubscore|gra|339|StarCraft II: Heart of the Swarm|StarCraft II: Heart of the Swarm}}


[[Kategoria:Gry i programy edukacyjne dla dzieci]]
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]

Wersja z 15:53, 25 cze 2014

StarCraft II: Wings of Liberty - gra strategiczna wydana przez Blizzard Entertainment na komputery osobiste. Otwiera ona podzieloną na epizody kosmiczną trylogię StarCraft II, stanowiącą kontynuację hitu wydanego w 2001 roku. Grę z dubbingiem wydał LEM 27 lipca 2010 roku. Gra doczekała się dodatku z podtytułem Heart of the Swarm, której premierą odbyła się 12 marca 2013 r. przez CD Projekt.

Opis

StarCraft II: Wings of Liberty to pierwszy epizod kontynuacji jednej z najbardziej znanych strategii czasu rzeczywistego w historii gier komputerowych. Pierwsza część serii została wydana w 1998 roku i doczekała się dodatku pod tytułem Brood War. Na drugą odsłonę składają się w sumie trzy epizody: Wings of Liberty, Heart of the Swarm oraz Legacy of the Void. Za wszystkie odpowiada firma Blizzard.

StarCraft II w wielu aspektach przypomina pierwowzór, gdyż nie zmieniło się sedno zabawy. Autorzy zdecydowali się jednak podzielić całą grę na trzy wspomniane części, a w każdym z epizodów wcielamy się w jedną z trzech frakcji. Dowodząc Terranami, Zergami i Protossami naszym zadaniem jest doprowadzić każdą z tych ras do zwycięstwa, rozbudowując bazę, zbierając surowce, rozwijając własne możliwości technologiczne oraz oczywiście pokonując wroga. Poszczególne części gry składają się z szeregu misji, w których poznajemy pełną zwrotów akcji historię danej strony konfliktu.

Wings of Liberty jest pierwszą i podstawową częścią StarCrafta II, rozpoczynającą trylogię. Gra oferuje pełny tryb rozgrywki sieciowej, rozbudowany edytor map oraz przede wszystkim sporych rozmiarów kampanię, opowiadającą o losach rasy Terran. Wcielamy się w niej w znanego z pierwowzoru Jima Raynora, który w świetle prawa Dominium Terran (na czele którego stoi podstępny Arcturus Mengsk) jest rebeliantem. W skórze dzielnego Raynora przychodzi nam walczyć z powracającą pod przewodnictwem Kerrigan rasą Zergów, która zainteresowana jest zdobyciem pewnego artefaktu. Na swej drodze napotykamy oczywiście też tajemniczych i potężnych Protossów. Kampania oferuje sporą swobodę, gdyż sami możemy wybierać misje oraz inwestować w konkretne technologie.

Źródło: [1]

StarCraft II: Heart of the Swarm to drugi epizod kontynuacji jednej z najbardziej znanych strategii czasu rzeczywistego w historii gier komputerowych, traktującej o zmaganiach trzech ras – terran, protosów i zergów – na przełomie XXV i XXVI wieku. Pierwsza część tej serii została wydana w 1998 roku i doczekała się dodatku pod tytułem Brood War. Na drugą odsłonę składają się natomiast w sumie trzy epizody: Wings of Liberty, Heart of the Swarm oraz Legacy of the Void. Za wszystkie tytuły odpowiada amerykańska firma Blizzard Entertainment.

Źródło: [2]

Wersja polska

Udźwiękowienie wersji polskiej: STUDIO PRL
Udział wzięli:

i inni

Heart of the Swarm

Opracowanie wersji polskiej:START INTERNATIONAL POLSKA
Obsada:

W pozostałych rolach:

oraz


Linki zewnętrzne