Call of Duty: Infinite Warfare: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Linia 9: Linia 9:
'''Wersja polska''': [[Studio PRL|STUDIO PRL]]<br />
'''Wersja polska''': [[Studio PRL|STUDIO PRL]]<br />
'''Reżyseria''': [[Michał Konarski]]<br />
'''Reżyseria''': [[Michał Konarski]]<br />
'''Realizacja dźwięku''': [[Aleksander Cherczyński]]<br />
'''Realizacja dźwięku''': [[Aleksander Cherczyński]], [[Artur Stodolny]], [[Michał Perkowski]]<br />
'''Udział wzięli''':
'''Udział wzięli''':
* [[Marcin Dorociński]] – '''Kapitan Nick Reyes'''
* [[Marcin Dorociński]] – '''Kapitan Nick Reyes'''

Wersja z 01:53, 23 wrz 2019

Call of Duty: Infinite Warfare – gra komputerowa, strzelanina FPP, stworzona przez Infinity Ward we współpracy z Activision z 2016 roku, wydana na komputery osobiste oraz konsolę PlayStation 4 i XBOX One, będąca również pierwszą zdubbingowaną częścią serii Call of Duty.

Premiera gry: 4 listopada 2016; dystrybucja: Cdp.pl.

Fabuła

Akcja produkcji rozgrywa się w zupełnie nowym uniwersum, z niewidzianymi wcześniej postaciami. Poszczególne kraje na Ziemi utworzyły sojusz United Nations Space Alliance, by wspólnie wyruszyć na podbój układu słonecznego. Niestety, jak to zwykle bywa, część ludzi jest przeciwna międzynarodowej współpracy i właśnie z nich utworzyła się organizacja Settlement Defense Front, która rozpętała wielką wojnę z UNSA. Gracze wcielają się w kapitana Reyesa – pilota Tier 1 Special Operations, który objął dowodzenie na potężnym statku wojennym Retribution i wraz ze swoją załogą musi powstrzymać siły SDF.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=29929

Wersja polska

Wersja polska: STUDIO PRL
Reżyseria: Michał Konarski
Realizacja dźwięku: Aleksander Cherczyński, Artur Stodolny, Michał Perkowski
Udział wzięli:

i inni