Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
m
 
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
'''Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter''' – taktyczna gra akcji autorstwa Grin. W Polsce wydana przez Cenegę 23 czerwca [[2006]] roku (polskim dubbingiem została opatrzona tylko wersja na pecety).
{{Gra
|tytuł=Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter
|plakat=Ghost Recon Advanced Warfighter.jpg
|gatunek=akcji
|producent=Grin
|wydawca=Ubisoft
|dystrybutor=[[Cenega Poland]]<br />[[Ubisoft]] <small>(reedycje)</small>
|rok=2006
|data premiery=23 czerwca [[2006]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter''' – taktyczna gra akcji autorstwa Grin. W Polsce wydana przez Cenegę 23 czerwca [[2006]] roku (polskim dubbingiem została opatrzona tylko wersja na pecety).
== O grze ==
== O grze ==
Trzecia część cyklu taktycznych gier akcji, tworzonych w zespole Red Storm pod okiem popularnego pisarza powieści sensacyjnych - Toma Clancy’ego. Akcja tej produkcji ma miejsce w 2013 roku w Mexico City. Wówczas to, w czasie trwania szczytu z udziałem przywódców Stanów Zjednoczonych, Meksyku i Kanady, meksykańscy rebelianci porywają prezydenta USA. Wcielamy się w członka oddziału „Duchów” i wyruszamy do centrum konfliktu trwającego w Mexico City, aby przywrócić tam ład i porządek oraz uratować głowę „największego z mocarstw”.
Trzecia część cyklu taktycznych gier akcji, tworzonych w zespole Red Storm pod okiem popularnego pisarza powieści sensacyjnych - Toma Clancy’ego. Akcja tej produkcji ma miejsce w 2013 roku w Mexico City. Wówczas to, w czasie trwania szczytu z udziałem przywódców Stanów Zjednoczonych, Meksyku i Kanady, meksykańscy rebelianci porywają prezydenta USA. Wcielamy się w członka oddziału „Duchów” i wyruszamy do centrum konfliktu trwającego w Mexico City, aby przywrócić tam ład i porządek oraz uratować głowę „największego z mocarstw”.
Linia 7: Linia 17:
Amerykańską armię w grze wyposażono w zaawansowany system bojowy (Integrated Warfighter System; w skrócie - IWS), będący połączeniem nowoczesnych typów broni z licznymi nowinkami elektronicznymi, w tym urządzeniami do komunikacji satelitarnej. Jego najważniejszą częścią jest hełm, w którego wbudowano szereg nowoczesnych, elektronicznych gadżetów. Rozgrywkę obserwujemy z widoku z trzeciej perspektywy (z nad ramienia żołnierzy), a na ekranie pojawia się czytelny, nie ograniczający pola widzenia, system HUD (część systemów zawartych w hełmie), na którym znajdujemy wartościowe informacje o polu walki (zbiór okienek usytuowanych z boków ekranu). Również za pomocą tychże okien w szybki sposób porozumiewamy się z kolegami z oddziału, wzywamy posiłki, ostrzał artyleryjski czy bombardowanie, a także podziwiamy widoki z hełmów innych wojaków i oglądamy komunikaty wideo.
Amerykańską armię w grze wyposażono w zaawansowany system bojowy (Integrated Warfighter System; w skrócie - IWS), będący połączeniem nowoczesnych typów broni z licznymi nowinkami elektronicznymi, w tym urządzeniami do komunikacji satelitarnej. Jego najważniejszą częścią jest hełm, w którego wbudowano szereg nowoczesnych, elektronicznych gadżetów. Rozgrywkę obserwujemy z widoku z trzeciej perspektywy (z nad ramienia żołnierzy), a na ekranie pojawia się czytelny, nie ograniczający pola widzenia, system HUD (część systemów zawartych w hełmie), na którym znajdujemy wartościowe informacje o polu walki (zbiór okienek usytuowanych z boków ekranu). Również za pomocą tychże okien w szybki sposób porozumiewamy się z kolegami z oddziału, wzywamy posiłki, ostrzał artyleryjski czy bombardowanie, a także podziwiamy widoki z hełmów innych wojaków i oglądamy komunikaty wideo.


<small>Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=5207</small>
<small>Źródło: [https://www.gry-online.pl/gry/tom-clancys-ghost-recon-advanced-warfighter/z93f GRY On-Line.pl]</small>
== Wersja polska ==  
== Wersja polska ==  
'''Udźwiękowienie''': [[Amadeusz Studio|AMADEUSZ STUDIO]]<br />
'''Udźwiękowienie''': [[Amadeusz Studio|AMADEUSZ STUDIO]]<br />
Linia 15: Linia 25:
** '''Żołnierz jednostki Ghost Recon'''
** '''Żołnierz jednostki Ghost Recon'''
* [[Jacek Lecznar]] – '''Generał Joshua Keating'''
* [[Jacek Lecznar]] – '''Generał Joshua Keating'''
* [[Olaf Różański]] – '''Porucznik Barnes'''
* [[Jacek Jasiński]] – '''Porucznik Barnes'''
* [[Krzysztof Gadacz]] – '''Louie'''
* [[Krzysztof Gadacz]] – '''Louie'''<!--
* [[Dorota Korbacz-Bochenek|Dorota Bochenek]] – '''Prezenterka wiadomości'''
* [[Alina Kamińska]] – '''Prezenterka wiadomości'''-->
i inni
i inni


== Linki zewnętrzne ==
== Linki zewnętrzne ==
* {{Wikipedia|Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter|Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter}}
* {{Wikipedia|Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter|Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter}}
{{Tom Clancy}}
[[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]]

Aktualna wersja na dzień 13:57, 19 lis 2021

Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter

Ghost Recon Advanced Warfighter.jpg
Gatunek akcji
Producent Grin
Wydawca Ubisoft
Dystrybutor Cenega Poland
Ubisoft (reedycje)
Rok produkcji 2006
Premiera dubbingu 23 czerwca 2006
Platformy z dubbingiem PC

Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter – taktyczna gra akcji autorstwa Grin. W Polsce wydana przez Cenegę 23 czerwca 2006 roku (polskim dubbingiem została opatrzona tylko wersja na pecety).

O grze

Trzecia część cyklu taktycznych gier akcji, tworzonych w zespole Red Storm pod okiem popularnego pisarza powieści sensacyjnych - Toma Clancy’ego. Akcja tej produkcji ma miejsce w 2013 roku w Mexico City. Wówczas to, w czasie trwania szczytu z udziałem przywódców Stanów Zjednoczonych, Meksyku i Kanady, meksykańscy rebelianci porywają prezydenta USA. Wcielamy się w członka oddziału „Duchów” i wyruszamy do centrum konfliktu trwającego w Mexico City, aby przywrócić tam ład i porządek oraz uratować głowę „największego z mocarstw”.

Nowa gra to oczywiście nadal realistyczny symulator walki małym oddziałem żołnierzy w terenie zurbanizowanym. Oznacza to, że nie wystarczy tu lecieć przed siebie i zabijać wrogów jednego za drugim, gdyż taka taktyka szybko kończy się śmiercią gracza i jego podkomendnych. Należy dokładnie planować akcje, wykorzystywać teren do osłony, w zależności od panującej sytuacji wydawać odpowiednie rozkazy żołnierzom, tj. atakować, wycofywać się, okrążać, zmienić pozycję etc. Autorzy gry wyposażyli ją w rozbudowany moduł sztucznej inteligencji, w związku z czym sterowane przez komputer postacie zachowują się racjonalnie - żołnierze obu stron pod ostrzałem szukają schronienia, porozumiewają się miedzy sobą itp.

Amerykańską armię w grze wyposażono w zaawansowany system bojowy (Integrated Warfighter System; w skrócie - IWS), będący połączeniem nowoczesnych typów broni z licznymi nowinkami elektronicznymi, w tym urządzeniami do komunikacji satelitarnej. Jego najważniejszą częścią jest hełm, w którego wbudowano szereg nowoczesnych, elektronicznych gadżetów. Rozgrywkę obserwujemy z widoku z trzeciej perspektywy (z nad ramienia żołnierzy), a na ekranie pojawia się czytelny, nie ograniczający pola widzenia, system HUD (część systemów zawartych w hełmie), na którym znajdujemy wartościowe informacje o polu walki (zbiór okienek usytuowanych z boków ekranu). Również za pomocą tychże okien w szybki sposób porozumiewamy się z kolegami z oddziału, wzywamy posiłki, ostrzał artyleryjski czy bombardowanie, a także podziwiamy widoki z hełmów innych wojaków i oglądamy komunikaty wideo.

Źródło: GRY On-Line.pl

Wersja polska

Udźwiękowienie: AMADEUSZ STUDIO
Udział wzięli:

i inni

Linki zewnętrzne

Gry sygnowane nazwiskiem Toma Clancy'ego
Rainbow Six Rainbow Six 3: Raven Shield (Athena Sword)LockdownVegas
Splinter Cell Chaos TheoryDouble Agent
Ghost Recon Ghost ReconAdvanced WarfighterAdvanced Warfighter 2
Inne EndWarH.A.W.X.H.A.W.X. 2