Warrior Kings: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
m (uzupełnienie)
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''Warrior Kings''' – gra strategiczna stworzona przez studio Black Cactus. W Polsce wydana przez [[Cdp.pl|CD Projekt]] 8 maja [[2002]] roku.
{{Gra
|tytuł=Warrior Kings
|plakat=Warrior Kings.jpg
|gatunek=przygodowa
|producent=Black Cactus
|wydawca=Microïds
|dystrybutor=[[CDP|CD Projekt]]
|rok=2002
|data premiery=8 maja [[2002]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Warrior Kings''' – gra strategiczna stworzona przez studio Black Cactus. W Polsce wydana przez [[Cdp.pl|CD Projekt]] 8 maja [[2002]] roku.


== Opis ==
== Opis ==
Warrior Kings to strategia czasu rzeczywistego będąca hybrydą gier Lords of the Realms 2 i Shogun. Akcja przenosi graczy do średniowiecznego świata Orbis, gdzie rozpoczynają grę jako mało znaczący władca zrujnowanego państwa. Celem jest oczywiście przywrócenia mu dawnej świetności i stworzenie potężnego królestwa. Twórcy wyszli ze słusznego założenia, że podstawą każdej potęgi militarnej jest dobrze prosperująca gospodarka. Dlatego też początkowo musimy skupić się głównie na rozwoju rolnictwa i handlu (stawianie farm rolniczych, kopalni, czy innych budowli), a następnie gdy nasz skarbiec zapełni się gotówką, a poddani będą mieli pełne brzuchy stworzyć silną i niezwyciężoną armię.
''Warrior Kings'' to strategia czasu rzeczywistego będąca hybrydą gier ''Lords of the Realms 2'' i ''Shogun''. Akcja przenosi graczy do średniowiecznego świata Orbis, gdzie rozpoczynają grę jako mało znaczący władca zrujnowanego państwa. Celem jest oczywiście przywrócenia mu dawnej świetności i stworzenie potężnego królestwa. Twórcy wyszli ze słusznego założenia, że podstawą każdej potęgi militarnej jest dobrze prosperująca gospodarka. Dlatego też początkowo musimy skupić się głównie na rozwoju rolnictwa i handlu (stawianie farm rolniczych, kopalni, czy innych budowli), a następnie gdy nasz skarbiec zapełni się gotówką, a poddani będą mieli pełne brzuchy stworzyć silną i niezwyciężoną armię.


Gra posiada wspaniałą trójwymiarową oprawę graficzną odpowiedzialną za przedstawiane średniowiecznego królestwa i wielkich bitew z udziałem setek żołnierzy, które są jednym z najważniejszych aspektów Warrior Kings. Twórcy stworzyli specjalny system dowodzenia, dzięki któremu podczas bitew możemy z łatwością dowodzić ogromnymi armiami, zorganizowanymi w potężne bataliony i szyki, zmieniać formacje i wykorzystywać najlepsze cechy danego typu jednostek. Kolejną pozytywną cechą Warrior Kings jest komputerowe AI. Tutaj nie ma konieczności ciągłego nadzoru nad poddanymi, każdy z nich doskonale zna swoje powołanie i bez naszej ingerencji wykonuje swoje zadania. A jeżeli zostanie zaatakowany, to nie będzie stać jak osioł czekając na śmierć, tylko weźmie nogi za pas lub chwyci za broń, aby chronić swe domostwo.
Gra posiada wspaniałą trójwymiarową oprawę graficzną odpowiedzialną za przedstawiane średniowiecznego królestwa i wielkich bitew z udziałem setek żołnierzy, które są jednym z najważniejszych aspektów ''Warrior Kings''. Twórcy stworzyli specjalny system dowodzenia, dzięki któremu podczas bitew możemy z łatwością dowodzić ogromnymi armiami, zorganizowanymi w potężne bataliony i szyki, zmieniać formacje i wykorzystywać najlepsze cechy danego typu jednostek. Kolejną pozytywną cechą ''Warrior Kings'' jest komputerowe AI. Tutaj nie ma konieczności ciągłego nadzoru nad poddanymi, każdy z nich doskonale zna swoje powołanie i bez naszej ingerencji wykonuje swoje zadania. A jeżeli zostanie zaatakowany, to nie będzie stać jak osioł czekając na śmierć, tylko weźmie nogi za pas lub chwyci za broń, aby chronić swe domostwo.


<small>Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=754</small>
<small>Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=754</small>
Linia 22: Linia 32:
'''Wystąpili''':
'''Wystąpili''':
* [[Marek Obertyn]] – '''Narrator'''
* [[Marek Obertyn]] – '''Narrator'''
* [[Marek Prusakiewicz]] –
** '''Włócznik''' <small>(jednostka)</small>,
** '''Oszczepnik''' <small>(jednostka)</small>
* [[Adam Szyszkowski]] – '''Wóz''' <small>(jednostka)</small>
* [[Brygida Turowska-Szymczak|Brygida Turowska]] – '''Wieśniaczka''' <small>(jednostka)</small>
* [[Piotr Warszawski]] –
** '''Młody Artos''',
** '''Najemnik''' <small>(jednostka)</small>
i inni<br />
i inni<br />
'''DTP''': Robert Dąbrowski<br />
'''DTP''': Robert Dąbrowski<br />

Aktualna wersja na dzień 20:14, 22 paź 2019

Warrior Kings

Warrior Kings.jpg
Gatunek przygodowa
Producent Black Cactus
Wydawca Microïds
Dystrybutor CD Projekt
Rok produkcji 2002
Premiera dubbingu 8 maja 2002
Platformy z dubbingiem PC

Warrior Kings – gra strategiczna stworzona przez studio Black Cactus. W Polsce wydana przez CD Projekt 8 maja 2002 roku.

Opis

Warrior Kings to strategia czasu rzeczywistego będąca hybrydą gier Lords of the Realms 2 i Shogun. Akcja przenosi graczy do średniowiecznego świata Orbis, gdzie rozpoczynają grę jako mało znaczący władca zrujnowanego państwa. Celem jest oczywiście przywrócenia mu dawnej świetności i stworzenie potężnego królestwa. Twórcy wyszli ze słusznego założenia, że podstawą każdej potęgi militarnej jest dobrze prosperująca gospodarka. Dlatego też początkowo musimy skupić się głównie na rozwoju rolnictwa i handlu (stawianie farm rolniczych, kopalni, czy innych budowli), a następnie gdy nasz skarbiec zapełni się gotówką, a poddani będą mieli pełne brzuchy stworzyć silną i niezwyciężoną armię.

Gra posiada wspaniałą trójwymiarową oprawę graficzną odpowiedzialną za przedstawiane średniowiecznego królestwa i wielkich bitew z udziałem setek żołnierzy, które są jednym z najważniejszych aspektów Warrior Kings. Twórcy stworzyli specjalny system dowodzenia, dzięki któremu podczas bitew możemy z łatwością dowodzić ogromnymi armiami, zorganizowanymi w potężne bataliony i szyki, zmieniać formacje i wykorzystywać najlepsze cechy danego typu jednostek. Kolejną pozytywną cechą Warrior Kings jest komputerowe AI. Tutaj nie ma konieczności ciągłego nadzoru nad poddanymi, każdy z nich doskonale zna swoje powołanie i bez naszej ingerencji wykonuje swoje zadania. A jeżeli zostanie zaatakowany, to nie będzie stać jak osioł czekając na śmierć, tylko weźmie nogi za pas lub chwyci za broń, aby chronić swe domostwo.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=754

Wersja polska

Kierownictwo projektu: Marcin Iwiński
Kierownictwo produkcji polskiej wersji językowej:

Marketing:

  • Piotr Jabłoński,
  • Mariusz Duda

Tłumaczenie:

Nagrania: STUDIO FX
Wystąpili:

i inni
DTP: Robert Dąbrowski
Organizacja produkcji: Michał Bakuliński