Zagadki Lwa Leona: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Gra |tytuł=Zagadki Lwa Leona |plakat=Zagadki Lwa Leona.jpg |gatunek=logiczna |producent=Longsoft Multimedia |wydawca=Longsoft Multimedia |dystrybutor=Optimus Pascal M...")
 
m
 
Linia 9: Linia 9:
|data premiery=28 listopada [[1998]]
|data premiery=28 listopada [[1998]]
|platformy={{Platforma|PC}}
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Miś Uszatek: Przygoda w górach''' – polska gra logiczna stworzona przez studio Longsoft Multimedia, spinoff gry ''[[Lew Leon]]''.
}}'''Zagadki Lwa Leona''' – polska gra logiczna stworzona przez studio Longsoft Multimedia, spinoff gry ''[[Lew Leon]]''.
== Fabuła ==
== Fabuła ==
Celem zabawy jest stworzenie z dostępnych w danej lokacji przedmiotów machiny, która pomoże nam wykonać zlecone przez komputer zadanie. Podczas gry wykorzystujemy też prawa fizyki oraz wygląd otoczenia. Wśród dostępnych przedmiotów znajdziemy m.in. balony, liny, kładki, bomby i odważniki, a zadania, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć, to np. spłoszenie siedzących na drzewach ptaków, doprowadzenie naszego bohatera do celu czy oddanie właścicielowi utraconego przedmiotu. W razie potrzeby możemy skorzystać z systemu podpowiedzi. Autorzy przygotowali 45 poziomów o wzrastającym poziomie trudności, które podzielono na 3 części: Tajemnice Dżungli, Podwodny Świat oraz Sekrety Bieguna. Różnią się one nie tylko oprawą – w każdej z nich korzystać będziemy także z nieco innych przedmiotów. Z pomocą przyjdą nam również zwierzęta zamieszkujące poszczególne światy, np. w dżungli użyjemy machających skrzydłami ptaków, pod wodą wykorzystamy właściwości ryby-piły bądź ryby młota, a na biegunie z pomocą przyjdą nam foki, które potrafią odbijać rozmaite przedmioty.  
Celem zabawy jest stworzenie z dostępnych w danej lokacji przedmiotów machiny, która pomoże nam wykonać zlecone przez komputer zadanie. Podczas gry wykorzystujemy też prawa fizyki oraz wygląd otoczenia. Wśród dostępnych przedmiotów znajdziemy m.in. balony, liny, kładki, bomby i odważniki, a zadania, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć, to np. spłoszenie siedzących na drzewach ptaków, doprowadzenie naszego bohatera do celu czy oddanie właścicielowi utraconego przedmiotu. W razie potrzeby możemy skorzystać z systemu podpowiedzi. Autorzy przygotowali 45 poziomów o wzrastającym poziomie trudności, które podzielono na 3 części: Tajemnice Dżungli, Podwodny Świat oraz Sekrety Bieguna. Różnią się one nie tylko oprawą – w każdej z nich korzystać będziemy także z nieco innych przedmiotów. Z pomocą przyjdą nam również zwierzęta zamieszkujące poszczególne światy, np. w dżungli użyjemy machających skrzydłami ptaków, pod wodą wykorzystamy właściwości ryby-piły bądź ryby młota, a na biegunie z pomocą przyjdą nam foki, które potrafią odbijać rozmaite przedmioty.  

Aktualna wersja na dzień 17:30, 1 cze 2020

Zagadki Lwa Leona

Zagadki Lwa Leona.jpg
Gatunek logiczna
Producent Longsoft Multimedia
Wydawca Longsoft Multimedia
Dystrybutor Optimus Pascal Multimedia
Rok produkcji 1998
Premiera dubbingu 28 listopada 1998
Platformy z dubbingiem PC

Zagadki Lwa Leona – polska gra logiczna stworzona przez studio Longsoft Multimedia, spinoff gry Lew Leon.

Fabuła

Celem zabawy jest stworzenie z dostępnych w danej lokacji przedmiotów machiny, która pomoże nam wykonać zlecone przez komputer zadanie. Podczas gry wykorzystujemy też prawa fizyki oraz wygląd otoczenia. Wśród dostępnych przedmiotów znajdziemy m.in. balony, liny, kładki, bomby i odważniki, a zadania, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć, to np. spłoszenie siedzących na drzewach ptaków, doprowadzenie naszego bohatera do celu czy oddanie właścicielowi utraconego przedmiotu. W razie potrzeby możemy skorzystać z systemu podpowiedzi. Autorzy przygotowali 45 poziomów o wzrastającym poziomie trudności, które podzielono na 3 części: Tajemnice Dżungli, Podwodny Świat oraz Sekrety Bieguna. Różnią się one nie tylko oprawą – w każdej z nich korzystać będziemy także z nieco innych przedmiotów. Z pomocą przyjdą nam również zwierzęta zamieszkujące poszczególne światy, np. w dżungli użyjemy machających skrzydłami ptaków, pod wodą wykorzystamy właściwości ryby-piły bądź ryby młota, a na biegunie z pomocą przyjdą nam foki, które potrafią odbijać rozmaite przedmioty.

Źródło: GRY OnLine.pl

Wersja polska

W roli narratora: Leszek Malec