The Movies: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
(Podziękowania dla Porfiriona za rozpoznanie większości głosów.)
 
m
Linia 21: Linia 21:
** '''Randy Shaw, DJ radiowy''',
** '''Randy Shaw, DJ radiowy''',
** '''Reżyser 2'''
** '''Reżyser 2'''
* [[Alicja Kabała]] – '''Narratorka tutorialu'''
* [[Alicja Kabała]] – '''Narratorka tutorialu'''<!--
** '''Prezenterka gali Lwich Głów''',
** '''Kate Sue, prezenterka radiowa''',
** '''Reżyserka 1'''-->
* [[Alina Kamińska]] –  
* [[Alina Kamińska]] –  
** '''Ciocia Kristen, DJ radiowy''',
** '''Ciocia Kristen, DJ radiowy''',
** '''Damski głos w studiu filmowym''',
** '''Damski głos w studiu filmowym''',
** '''Reżyserka 2'''
** '''Reżyserka 2'''
* [[Jacek Lecznar]] – '''Wally Krunkleberger, DJ radiowy'''
* [[Jacek Lecznar]] –  
** '''Wally Krunkleberger, DJ radiowy''',
** '''Reżyser 3'''
* [[Olaf Różański]] –  
* [[Olaf Różański]] –  
** '''Hughie, DJ radiowy''',
** '''Hughie, DJ radiowy''',
Linia 33: Linia 38:
** '''William McDuff, DJ radiowy''',
** '''William McDuff, DJ radiowy''',
** '''Prezenter gali Lwich Głów''',
** '''Prezenter gali Lwich Głów''',
** '''Reżyser 3''',
** '''Spiker wiadomości 2'''
** '''Spiker wiadomości 2'''
i inni
i inni

Wersja z 22:40, 24 paź 2016

The Movies – gra strategiczno-ekonomiczna autorstwa LionHead Studios, przeznaczona na komputery osobiste.

Premiera w Polsce: 13 stycznia 2006; dystrybucja: LEM.

Opis gry

The Movies to gra strategiczno-ekonomiczna, w której przenosimy się do Hollywoodu (akcja gry obejmuje okres od roku 1900 do roku 2010) i zaczyniamy robić karierę jako debiutujący producent filmowy. Podstawowym celem gry jest stworzenie uznanego w świecie i dobrze prosperującego finansowo studia filmowego. W tytule tym uwzględniono i szczegółowo odtworzono wszystkie aspekty pracy producenta filmowego na przestrzeni ponad 100 lat istnienia filmu, w tym postęp technologiczny, zmiany zainteresowań odbiorców, itp.

Zaczynamy od tworzenia niemych, czarno-białych filmów przy pomocy archaicznej, z dzisiejszego punktu widzenia, technologii, a kończymy na produkcji nowoczesnych, wysoko budżetowych super-produkcji, z oszałamiającymi efektami specjalnymi i wielkimi gwiazdami w rolach głównych. Pierwszym krokiem w grze jest budowa samego studia, budynków i wyposażenia technicznego. Następnie przechodzimy do obowiązków typowych dla szefa takiego interesu, czyli decydowania o filmach, jakie będziemy produkować (westerny, fantasy, kino akcji, science fiction, komedie, itd.), poszukiwania dobrych scenariuszy, angażowania odpowiednich aktorów, wyboru kostiumów, dekoracji, itd. Możemy również kierować poczynaniami całej ekipy filmowej, a także, dzięki specjalnym suwakom np. przemocy i romantyzmu, bezpośrednio wpływać na to jak kręcone są filmy, a nawet poszczególne sceny. Jeżeli coś nam się nie spodoba w danym ujęciu, przykładowo w scenie utarczki aktor użyje rewolweru i strzeli, możemy to zmienić i zrobić po swojemu, np. gdy obniżymy suwak przemocy nie będzie strzelaniny tylko zwykła bójka na pięści.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1820

Wersja polska

Udźwiękowienie: AMADEUSZ STUDIO
Głosów użyczyli:

i inni

Linki zewnętrzne